Saturday, September 1, 2007

I like Chopin - Gazebo


Do you like Gazebo?

4 comments:

  1. Μηπως τυχαινει να εχετε σχεση με ηρακλειο κρητης?Παντω εγω ειμαι ο κωστας και ειμαι 15 χρονων.Εμαθα αυτην την μουσικη απο τον πατερα μου που ειναι και ηταν dj τον dj george ιρακλειου κρητης που επαιζε παλια στον υδροχοο.Αν ξερετε ηταν αυτος ο dj bello και αλλοι 2 εκεινη την εποχη εδω.καλη δουλεια με το blog.

    ReplyDelete
  2. Ακομα θα μπορουσατε να μου γραψετε την tracklist των video talo disco megamix part1-2-3 που υπαρχουν στο youtube

    ReplyDelete
  3. Ερχομαι κάθε καλοκαίρι Κρήτη στο Πάνορμο. Εκεί ίσως να με έχεις δει. Κάθε βράδι ήμουν στο Iguana, έξω απο το ρέθυμνο.

    ReplyDelete
  4. Aυτό το κομμάτι είναι υπέροχο! Αν και είμαι σχετικά νεα σε ηλικία περνάνε πολλά χρόνια που μου αρέσει είναι τέλειο!

    ReplyDelete