Saturday, March 29, 2014

«Μάνα θα πάρω παπί» – «όχι παιδί μου θα σκοτωθείς». Τα θρυλικά παπάκια των 80′ς!

Όλη η Ελλάδα στα Γκάζια.. όχι με χιλιάρες μηχανές αλλά με τα Θρυλικά παπάκια Honda!!! Αυτά τα 50 κυβικών μηχανάκια ήταν ότι καλύτερο για τους νέους της εποχής που διψούσαν για γκάζι.. μπλε κόκκινο δεν έχει σημασία.. προέλευση από την Ιαπωνία.. στην Ελλάδα του 1982 έγραψαν Ιστορία! Πέρασαν 32 χρόνια και όμως μοιάζει τόσο πρόσφατη η εμπειρία μου με τα παπάκια. 

Αμέτρητα χιλιόμετρα, αμέτρητες σούζες, έκαιγε ακόμη και κηροζίνη αν το ήθελες φτιαγμένο για κόντρες.. σε προκαλούσε ο τύπος με τα 250 κυβικά και τον άφηνες να τρώει την σκόνη σου.. + ότι του είχες φάει και την γκόμενα.. Το 1982 η τιμή του κυμαίνονταν στις 62 χιλιάδες δραχμές τόσα είχα δώσει θυμάμαι, μου το είχε στείλει ο θειος μου από τον Πειραιά με το τρένο.. Κόκκινο, επιβλητικό, μοναδικός σχεδιασμός, η μηχανή του για μια ζωή. 

Σήμερα το 2014 το κοιτάζω και θυμάμαι τα παλιά μπορεί να πέρασαν τα χρόνια και να γέρασε αλλά δεν μπήκα ποτέ στην διαδικασία να το πουλήσω.. θα ήταν σαν να έσβηνα όλες τις αναμνήσεις μου.. σαν να έσβηνα το εγώ μου σαν να έσβηνα μια δεκαετία ολόκληρη. Το παρακάτω θέμα έχει άμεση σχέση με τον πρόλογο που σας έκανα. 

 Ο θρύλος λέει ότι κάποιοι έκαιγαν κηροζίνη και πέταγαν 
στις κόντρες στην περιφερειακή στην Κατεχάκη.

No comments:

Post a Comment